Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu ülkede neden müziğe ve müzikle uğraşan sanatçıya gereken değer verilmez?

  • COWBlackened • 4 Haziran 2008 23:20 • #534181
    Bu başlığa cevabım; çünkü burası Türkiye boş işler ülkesi. Akıllı olup kullanmayanlar ülkesi.
  • leviathenn • 5 Haziran 2008 18:16 • #534192
    aynen sana katılıyorum tüm duygularımı 2 cümleyle açıklamış bulunuyosun teşekkürler
  • As_i_Lay_Dying • 7 Haziran 2008 02:43 • #534216
    Kanımca bir vivaldi bir bach bir mozart dinlettiğin zaman ehehe diye sırıtan insanlardan dolayı... ve duyduğu her müzikte dandirik arabekis ruhunu arayan cahillerden kaynaklı Kanımca saygılarımla
  • metallica129 • 12 Haziran 2008 00:37 • #534280
    tamamen eğitim, kütür ve saygı meselesi. Eğer her önüne gelen manken vesaire şarkıcıyım diye ortaya çıkarsa, müzik denince gülşen mülşen(poptan nefret ederim; ama dinleyene de lafım yok. Sadece popun da kalitelisi vardır yanii! bir lafı tekrarlayıp arkasına saçma bir ritim koymak pop yapıyorum demek değildir.), sanattan uzak şeylere sanat eseri denirse, bu ülkede sanatçıya destek olunmazsa, insanlarda belli bir kültür birikimi olmazsa, bakış açıları değişmezse kısacası dünya tersine dönmezse bu ülkede ne müziğe ne de müzikle uğraşana gereken değer verilmez.