tamamen eğitim, kütür ve saygı meselesi. Eğer her önüne gelen manken vesaire şarkıcıyım diye ortaya çıkarsa, müzik denince gülşen mülşen(poptan nefret ederim; ama dinleyene de lafım yok. Sadece popun da kalitelisi vardır yanii! bir lafı tekrarlayıp arkasına saçma bir ritim koymak pop yapıyorum demek değildir.), sanattan uzak şeylere sanat eseri denirse, bu ülkede sanatçıya destek olunmazsa, insanlarda belli bir kültür birikimi olmazsa, bakış açıları değişmezse kısacası dünya tersine dönmezse bu ülkede ne müziğe ne de müzikle uğraşana gereken değer verilmez.