-
bu konu hakkında görüşlerinizi bekliyorum..
-
Tipleri kayık da o yüzden :D
-
Her ülkenin gelecegi için her alanda olması gereken şeylerde bizim ülkemizde dengesizlik var.Spora değer veriyolar desen değil sadece futbola veriyolar.Sanata desen müzik dışında her alan neredeyse aynı ve cok az miktarda değer veriyolar müzik olarak bakarsak herkes popçu.Herkes tek bir özelliğe cok değer veriyo.Zaten sanatçıyı takan yok ki...
-
Ne demiş Napolyon? "Para, para, para!" :)
-
Açıkçası gereken değerin verilmesini beklemiyorum ben böyle bir ülkede. Kime ne kadar değer vermek gerektiği de bir tartışma konusudur tabii ki. Halkımızın bilinçsizliği, eğitim düzeyinin düşüklüğü, okullarda müzik derslerinin blokflütle bir iki marş çalmaktan ibaret olması, resim derslerinde resim hakkında bir halt öğretilmeden "Hadi 23 Nisan hakkında resim yap" denmesi, gelir dağılımındaki dengesizlik, kentlerde yaşayan halkın bile kentlere uyum sağlayamaması, rock dinleyen adama (eskisi kadar olmasa da, bi ara Metallica tişörtlü her adamı çeviriyodu polisler) satanist muamelesi yapılması, insanların farklı kültürlere saygı duymaması ve içi boş şeylere fazlaca rağbet etmeleri bu ülkede sanatçıya değer verilmemesinin bazı nedenleri olarak sayılabilir. Bir sürü çıkar daha ama şimdi işim var, daha sonra aklıma gelirse girer devam ederim
-
Çünkü yavaş yavaş müzik piyasasının sonuna geliniyor !
Gitti güzelim kalite müzikler
Geldi elektronik remixler
Çok azaldı yetişen sanatçılar
Yalnız benim için bak siyah siyah
-
leylim ley :D
+1 :)))
-
Sen bişeyler karalasaydın keşke... lisedeki edebiyat öğretmeni gibi bi konu verip bizden kompozisyon bekliyosun.
Biz eğitim sistemine karşıyız hocam brik in di val
-
kimsenin bir kabahati yok ya da başlattı diyemem. bir yerden sonra kayış kopmuş arkadaşlar, ben de dayanamamış Buranın müzik platformu olduğunu geri plana iterek konuya dalmışım.
Mesajları silmek zorunda kaldım özür diliyorum.
-
sanki 80 ülke gezdi