Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu ülkede neden müziğe ve müzikle uğraşan sanatçıya gereken değer verilmez?

  • redyear • 7 Ocak 2008 11:41 • #532589
    bu konu hakkında görüşlerinizi bekliyorum..
  • Ktulu • 7 Ocak 2008 12:30 • #532592
    Tipleri kayık da o yüzden :D
  • Metalist_Boy • 7 Ocak 2008 13:22 • #532593
    Her ülkenin gelecegi için her alanda olması gereken şeylerde bizim ülkemizde dengesizlik var.Spora değer veriyolar desen değil sadece futbola veriyolar.Sanata desen müzik dışında her alan neredeyse aynı ve cok az miktarda değer veriyolar müzik olarak bakarsak herkes popçu.Herkes tek bir özelliğe cok değer veriyo.Zaten sanatçıyı takan yok ki...
  • sadecemüzik • 7 Ocak 2008 19:03 • #532594
    Ne demiş Napolyon? "Para, para, para!" :)
  • da hui • 7 Ocak 2008 19:36 • #532595
    Açıkçası gereken değerin verilmesini beklemiyorum ben böyle bir ülkede. Kime ne kadar değer vermek gerektiği de bir tartışma konusudur tabii ki. Halkımızın bilinçsizliği, eğitim düzeyinin düşüklüğü, okullarda müzik derslerinin blokflütle bir iki marş çalmaktan ibaret olması, resim derslerinde resim hakkında bir halt öğretilmeden "Hadi 23 Nisan hakkında resim yap" denmesi, gelir dağılımındaki dengesizlik, kentlerde yaşayan halkın bile kentlere uyum sağlayamaması, rock dinleyen adama (eskisi kadar olmasa da, bi ara Metallica tişörtlü her adamı çeviriyodu polisler) satanist muamelesi yapılması, insanların farklı kültürlere saygı duymaması ve içi boş şeylere fazlaca rağbet etmeleri bu ülkede sanatçıya değer verilmemesinin bazı nedenleri olarak sayılabilir. Bir sürü çıkar daha ama şimdi işim var, daha sonra aklıma gelirse girer devam ederim
  • l-i-m • 7 Ocak 2008 22:10 • #532597
    Çünkü yavaş yavaş müzik piyasasının sonuna geliniyor !

    Gitti güzelim kalite müzikler
    Geldi elektronik remixler
    Çok azaldı yetişen sanatçılar
    Yalnız benim için bak siyah siyah
  • Ktulu • 7 Ocak 2008 23:28 • #532599
    leylim ley :D

    +1 :)))
  • kare-te • 8 Ocak 2008 00:47 • #532609
    Sen bişeyler karalasaydın keşke... lisedeki edebiyat öğretmeni gibi bi konu verip bizden kompozisyon bekliyosun.
    Biz eğitim sistemine karşıyız hocam brik in di val
  • Single_FACTOR • 9 Ocak 2008 00:00 • #532657
    kimsenin bir kabahati yok ya da başlattı diyemem. bir yerden sonra kayış kopmuş arkadaşlar, ben de dayanamamış Buranın müzik platformu olduğunu geri plana iterek konuya dalmışım.
    Mesajları silmek zorunda kaldım özür diliyorum.
  • kare-te • 15 Ocak 2008 00:42 • #532685
    sanki 80 ülke gezdi