Açıkçası gereken değerin verilmesini beklemiyorum ben böyle bir ülkede. Kime ne kadar değer vermek gerektiği de bir tartışma konusudur tabii ki. Halkımızın bilinçsizliği, eğitim düzeyinin düşüklüğü, okullarda müzik derslerinin blokflütle bir iki marş çalmaktan ibaret olması, resim derslerinde resim hakkında bir halt öğretilmeden "Hadi 23 Nisan hakkında resim yap" denmesi, gelir dağılımındaki dengesizlik, kentlerde yaşayan halkın bile kentlere uyum sağlayamaması, rock dinleyen adama (eskisi kadar olmasa da, bi ara Metallica tişörtlü her adamı çeviriyodu polisler) satanist muamelesi yapılması, insanların farklı kültürlere saygı duymaması ve içi boş şeylere fazlaca rağbet etmeleri bu ülkede sanatçıya değer verilmemesinin bazı nedenleri olarak sayılabilir. Bir sürü çıkar daha ama şimdi işim var, daha sonra aklıma gelirse girer devam ederim