-
simdi oldu evet görüşleriniz ?
-
evet şimdi olmuş...bazı bazı düşünüyorum...ama tv nin ayrı bi etkisi olduğunu sanmıyorum...bir sürü kazma da çıkıyor...
-
vallahi ben bile diyorum :)
çoğu zaman kazmalar çıkıyor :P
-
basit bi örnek (çok klasik ama) AJDAR...
-
'dan daha iyiyimdir herhalde...
-
Düşündüm. Metalci'nin Günlüğü'nü izliyordum ve Varg Vikernes ile ilgili bölüme geldiğinde içimden şöyle dedim: "Varg Vikernes kötü bir insan. Psikopat biraz... Evet evet, kafayı yemiş bu herif. Varg kötü bir insan ama ben iyiyim. Sadece araba hırsızlığı, darp ve kamu malına zarar vermekten sabıkam var ve bir kez de tımarhanede yatmıştım, o zaman ben daha iyi bir insanım."
-
İyiymiş... Hakkaten :D
Baya değişik bi yaklaşım.
-
evet konu farklı bir boyut kazandı gibi :D
-
aysu baceoğlu ya da ayşe hatun önal gibileri kastediyorsan bir çok kişi onlardan iyi ama işini hakkıyla yapanlar var bu soruya verilcek cevap aslında belli. O değil de ben bizim fenerli selçuktan kesinlikle iyiyim.adam delirtiyor beni yahu.