Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tv de İzlediginiz Müzisyenlerden Daha İyi Olduğunuzu Düşündünüz mü ?

  • Bukimyahu • 14 Eylül 2008 12:14 • #535790
    simdi oldu evet görüşleriniz ?
  • Rock_forever • 14 Eylül 2008 13:06 • #535791
    evet şimdi olmuş...bazı bazı düşünüyorum...ama tv nin ayrı bi etkisi olduğunu sanmıyorum...bir sürü kazma da çıkıyor...
  • narkozz • 16 Eylül 2008 10:43 • #535793
    vallahi ben bile diyorum :)
    çoğu zaman kazmalar çıkıyor :P
  • CRNYLDZ • 16 Eylül 2008 15:37 • #535795
    basit bi örnek (çok klasik ama) AJDAR...
  • CRNYLDZ • 16 Eylül 2008 15:38 • #535796
    'dan daha iyiyimdir herhalde...
  • da hui • 16 Eylül 2008 23:54 • #535800
    Düşündüm. Metalci'nin Günlüğü'nü izliyordum ve Varg Vikernes ile ilgili bölüme geldiğinde içimden şöyle dedim: "Varg Vikernes kötü bir insan. Psikopat biraz... Evet evet, kafayı yemiş bu herif. Varg kötü bir insan ama ben iyiyim. Sadece araba hırsızlığı, darp ve kamu malına zarar vermekten sabıkam var ve bir kez de tımarhanede yatmıştım, o zaman ben daha iyi bir insanım."
  • Ktulu • 17 Eylül 2008 21:51 • #535801
    İyiymiş... Hakkaten :D

    Baya değişik bi yaklaşım.
  • Rock_forever • 19 Eylül 2008 10:15 • #535803
    evet konu farklı bir boyut kazandı gibi :D
  • gozdenge • 17 Kasım 2008 15:32 • #536050
    aysu baceoğlu ya da ayşe hatun önal gibileri kastediyorsan bir çok kişi onlardan iyi ama işini hakkıyla yapanlar var bu soruya verilcek cevap aslında belli. O değil de ben bizim fenerli selçuktan kesinlikle iyiyim.adam delirtiyor beni yahu.