Düşündüm. Metalci'nin Günlüğü'nü izliyordum ve Varg Vikernes ile ilgili bölüme geldiğinde içimden şöyle dedim: "Varg Vikernes kötü bir insan. Psikopat biraz... Evet evet, kafayı yemiş bu herif. Varg kötü bir insan ama ben iyiyim. Sadece araba hırsızlığı, darp ve kamu malına zarar vermekten sabıkam var ve bir kez de tımarhanede yatmıştım, o zaman ben daha iyi bir insanım."