Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tv de İzlediginiz Müzisyenlerden Daha İyi Olduğunuzu Düşündünüz mü ?

  • da hui • 16 Eylül 2008 23:54 • #535800
    Düşündüm. Metalci'nin Günlüğü'nü izliyordum ve Varg Vikernes ile ilgili bölüme geldiğinde içimden şöyle dedim: "Varg Vikernes kötü bir insan. Psikopat biraz... Evet evet, kafayı yemiş bu herif. Varg kötü bir insan ama ben iyiyim. Sadece araba hırsızlığı, darp ve kamu malına zarar vermekten sabıkam var ve bir kez de tımarhanede yatmıştım, o zaman ben daha iyi bir insanım."
Bu konunun tüm mesajları