grubumla demo kaydına girmemiz gerekiyo ama nerde, ne tür bi kayıt yapıcaz henüz belirleyemedik.. hücum kayıt= kalitesiz, kanal kayıt= çok pahalıya çıkıyo sonuç hep.. napmalı?? nerde nasıl bi kayıt yapmalı kalite ahım şahım değil fakat tatmin edici, fiyat sudan ucuz değil ama çokta sarsmayıcı olcak şekilde...