Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • imsomniac • 26 Mayıs 2005 00:07 • #543509
    grubumla demo kaydına girmemiz gerekiyo ama nerde, ne tür bi kayıt yapıcaz henüz belirleyemedik.. hücum kayıt= kalitesiz, kanal kayıt= çok pahalıya çıkıyo sonuç hep.. napmalı?? nerde nasıl bi kayıt yapmalı kalite ahım şahım değil fakat tatmin edici, fiyat sudan ucuz değil ama çokta sarsmayıcı olcak şekilde...
Bu konunun tüm mesajları