Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • Single_FACTOR • 26 Mayıs 2005 02:25 • #543512
    tercih tamamen size ait,imkanlarınıza limitlerinize bağlı olarak plan yapmalısınız.
    bir kamyon para verip yaptığınız kanal kayıt ta hüsranla sonuçlanabilir.

    benim önerim; soundunuzu ve senkronlarınızı oturtmuşsanız, karışık bol effectli bir soundunuz yoksa iyi bir stüdyoda hücum yapmanız.

    Bizim Kayıtlarımızı bir dinle.
    mesela davullarımızı stüdyoda canlı kaydedip, tüm geri kalan gitarları Mixi vs.kanal kayıtla evde tamamladık.

    Ayrıca aynı soundun stüdyoda kaydedilmesinin mümkün olmayacağı bir arkadaş için evde yaptığım kanal kayıtlarda var. onrarı da dinletebilirim.
Bu konunun tüm mesajları