Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • fibonacci • 26 Mayıs 2005 22:33 • #543535
    Şahsi fikrim Göztepe'deki Stüdyo18. Hücum kaydı bir deneyin ve insanlara dinletin, kimse "hücum kayıt demeyecektir".
    Bir de şöyle bir etken var, kanal kayıt yaparsanız aradaki ritm kaymalarını önlemek için siz çok zorlanırsınız. Çünkü kanal kayıtta sonuçta kulaklığınıza bir click sesi veriliyor siz o sesi ritm alarak çalıyorsunuz. Arada kaymalar olursa tekrar tekrar kayıtlarla bu işin astarı yüzünden pahalıya gelebilir. Ama diğer arkadaşların dediği gibi grubun genel sesi çok ağır değilse Stüdyo 18'de hücum kaydı hiç düşünmeden yapabilirsiniz.
Bu konunun tüm mesajları