Şahsi fikrim Göztepe'deki Stüdyo18. Hücum kaydı bir deneyin ve insanlara dinletin, kimse "hücum kayıt demeyecektir".
Bir de şöyle bir etken var, kanal kayıt yaparsanız aradaki ritm kaymalarını önlemek için siz çok zorlanırsınız. Çünkü kanal kayıtta sonuçta kulaklığınıza bir click sesi veriliyor siz o sesi ritm alarak çalıyorsunuz. Arada kaymalar olursa tekrar tekrar kayıtlarla bu işin astarı yüzünden pahalıya gelebilir. Ama diğer arkadaşların dediği gibi grubun genel sesi çok ağır değilse Stüdyo 18'de hücum kaydı hiç düşünmeden yapabilirsiniz.