Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...

  • imsomniac • 29 Mayıs 2005 01:17 • #543577
    harbidende iyiymiş orion'ın hücum kaydı, tabii ki bu referanstaki gibiyse.. stüdyo 18i ve orionu denemek lazım anlaşılan..
Bu konunun tüm mesajları