Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • Serpent_King • 24 Haziran 2006 22:22 • #550258
    klasik gitar nasıl çalınır?

    ben klasik gitarla başladım , klasik müzikle.o söylediğin hiç bir şeyi yaşamadım , parmaklarım dolanmadı elektro gitarın sapına.tam tersi daha rahat geldi bana elektro gitar daha basit geldi.elbette ki yüksek gain daha itinalı davranmayı gerektiriyo ancak klasik gitarda o saçma sapan arpejlerin nasıl temiz yapılması gerektiği hakkında bir fikrin yok sanırım.paco de lucia gibi adamlar senin elektro gitarda yaptığından çok daha zor şeyleri yapıyorlar apoyando ile bilmiyorum hiç izledin mi ? elektro gitarda ayrıca klasik müzik eserlerini çalamazsın diye düşünüyorum.elektro gitarda çünkü apoyando yapamazsın rahatça klasik gitarda olduğu gibi.ince çelik tellerle olcak bişey diğil zaten bu.

    aradaki tek büyük fark elektro gitarın pena ile çalınması.ancak kkurt un da bahsettiği üzere bizim anlatmaya çalıştığımız şey olayın mekaniği , kasla bir süre çalışmayla halledilebilecek iş diğil.bizim anlatmak istediğimiz müzik teorisi.senin belki ismini vereceğin bir çok grubun gitaristi klasik müzik eğitimi alarak başlıyorlar bu işe.şu anda aklıma gelenler mesela jeff waters (annihilator) , michael romeo (symphon-x) bu insanlar klasik müzik klasik gitarıyla başlamışlar örneğin ve bunların müziklerine nasıl yansıdığını görebiliyoruz.
Bu konunun tüm mesajları