Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gitar yeni başlıyorum biraz yardım!!!fikir istiyorum neler yapmalıyım:S

  • Electromanya • 25 Haziran 2006 11:20 • #550265
    akustik gitar

    ben akustikle başaldım ve çok yararrını gördüm...tell,klavye benzerligi çok işe yaradı.....solo ve ritim atmada elektro geçerken pek zorluk çekmezsin...
Bu konunun tüm mesajları