verdiğin video elektro gitar ile klasik müzik eserini çalmak.ne ilgisi var "yapmak" ile anlamadım ki alexi bu konuda tam bir malozdur aslında.daha önce kendisi de şarkılarında orta çağ melodilerini arakladığını itiraf etmiştir.çok iyi gitarist o ayrı.
klasik müzik örneğin synthiseizerla yapılmaz :) çünkü adı üstünde klasik müzik o :) "klasik" kelimesinin altını çizelim istersen.her enstrumanla nasıl yapılabilir yahu biraz mantıklı olalım.
gitarı bu şekilde çalmak isteyip istememesi önemli diğil.önemli olan bu işi akademik şekilde nasıl öğrettiklerini örnek almak.sen ister sev ister sevme şimdi konservatuarda olsan örneğin sevmediğin milyarlarca şeye çalışıcaksın bütün gün :) sonucunda öğreniceksin.ha öğrendikten sonra geliştirirsin kendini.o ayrı.sonuçta öğrenmek esas olan müziği.istar piyano , ister arp , istersen de keman çal farketmez.ancak akustik gitarla sana konservatuardaki gibi "batı müziği" dersi verecek insan düşünemiyorum.o yüzdendir ki yaygın olarak piyano kullanılıyor konservatuarda derslerde...