Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tama Superstar SK-52 ve pearl p-122 twin (bilen, kullananlardan yardım)

  • __eUrOnYmOuS__ • 7 Temmuz 2006 01:49 • #550534
    Bu davulu hiç görme ya da deneme şansım olmadı. Deneyen,kullanan arkadaşlar varsa tonlarını yamaha stage custom standart ya da pearl targetla karşılaştırmalarını rica ediyorum. Kaliteli iyi bi davul olduğunu biliyorum ama bu davulu hiç denemediğim için veri tabanını işgal ediyorum kusuruma bakmayın..(Almayı düşünüyorum o bakımdan :D:D)
    pearl p-122 kullandım biliyorum ama devamlı kullandığımda sorun yaratacağından şüpheliyim, onu da yine kullanan,bilen varsa ve buraya ilgili yorum yazarsa sevinirim..
    yardımlar için şimdiden teşekkürler...(veri tabanını mahvettim abuk bi konuyla :p:P:p:P)
Bu konunun tüm mesajları