ya internette biraz baktım da.ex series in fotosunu bulamadım ama hep ikinci el satış fiyatları var web sitelerinde ve en pahalısı 129 dolardı.genelde millet 80-90 dolardan satıyordu.sanırım biraz pahalı : ))) resmi varmı gitarın? ya da herhangi bir ex in?