Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ibanez nasıl fiyat pahalımı??

  • okee • 24 Eylül 2004 23:03 • #539525
    baba hiç bulaşma derim ben. bende bir dönemler bir ex-270 kore vardı. gitardan soğuttu beni. iğrenç bir klavye, iğrenç manyetikler... daha yeni yeni kendime geliyorum. git bir prince klasik al eminim daha güzeldir:))
Bu konunun tüm mesajları