ya sadece ismine bakarak elektro alma bence..bir de alet 2. el diyorsun.korea malı diyorsun ve 300 milyon.ben sana biraz daha para biriktirmeni ve 0 alet almanı tavsiye ederim..ben 6 ya da 7 yıl önce aldığım maison ı hala kullanıyorum(modifiye de ederek) o zaman 650 dolara sıfır almıştım . tam trash gitarı..gerci üretimi durdu maison ın artık yeni nesil pek fazla bilmez bunu..yani diyeceğim seviyeni bilemem ama alacağın gitar ömürlük olmasa bile seni uzun süre idare edebilmeli..o yüzden sıfır tavsiye ediyorum.. hem söylediğin ibanez 2. el ve manyatikleri falan yıpranmıştır onun yani gürültülüdür..değiştirmeye kalkacaksın 150 200 dolar da ona bayılacaksın astarı yüzünden pahalı yani.bence iyi düşün...