Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

klavye ciler fikirlerinizi bekliyorum

  • erdemco • 22 Kasım 2004 18:34 • #540256
    MERHABALAR
    ben 7 kİşilik bir orkestrada çalıyorum 10 sene piano eğitimi aldım ankarada güzel sanatlar lisesi müzik bölümü ve gazi müzik ten mezun oldum KISACA.....
    bir klavye daha alıcam seçeneklerim arasında
    roland FANTOM FA-76
    KORG X5-D
    KORG PA-80
    KORG TRİTON Le
    var

    hali hazırda korg iX 300 var. 2 klavye olacak sahnede handisi sizce canlı performans için alıyorum kullanım kolaylığı string ped sesler ve brass lar sağlam olması lazım
Bu konunun tüm mesajları