Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bateri hakkında muhabbet etmek istiuen varsa gelsn cok sıkıldm:(

  • taccii • 22 Haziran 2005 22:22 • #544179
    varmı ilgilenen?
  • PhsyCross • 25 Haziran 2005 22:44 • #544233
    tabi canım muhabbet edelim dimi? tama davul acıcam hacı kafaya koydum bende kingo var simdi onu satıcam takasta olabilir.. bilgin varsa ulas bana [email protected] msn byee
  • doğw • 23 Temmuz 2005 14:03 • #544812
    kıngoyu ne kadara satıyosun mail garajdan mesaj atarsan çok sevinirim ilgilenebilirim davul alıcam
  • -TeUFeL- • 24 Temmuz 2005 22:15 • #544845
    arkadaşlar dikkat

    şimdi davul hakkında muhabbet edelimde en azında bir parçası ya da marka konusu olsun yoksa geyik muhabbetine döner ve üyelik işi sakat gelir.hatta ben bir soru sorayım sizlere fikirlerimizi paylaşalım.tam kullanan arkadaşalarım varsa rockstar serisi hakkında bilgi alabilir miyiz.800 milyona tama buldum bu fiyat çok mu düşük.(serisini hatırlayamadım:)
  • Infusion • 24 Temmuz 2005 22:19 • #544847
    arkadaşlar dikkat

    => :: DaVuLCuLaR MeKaNı ::