şimdi davul hakkında muhabbet edelimde en azında bir parçası ya da marka konusu olsun yoksa geyik muhabbetine döner ve üyelik işi sakat gelir.hatta ben bir soru sorayım sizlere fikirlerimizi paylaşalım.tam kullanan arkadaşalarım varsa rockstar serisi hakkında bilgi alabilir miyiz.800 milyona tama buldum bu fiyat çok mu düşük.(serisini hatırlayamadım:)