Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rp7 valve mi korg ax1500g mi yadayok anolog kur bunlara vereceğen parayamı?

  • kkurt • 18 Ekim 2006 19:26 • #553073
    genelde processörler ve pedallar bir arada pek iyi gitmez, ama preamfisi pas geçilebilen bir processör bulursan olabilir. mesela pod2.0 da amfi modelleme özelliği kapatılabiliyor ("tube preamp" modeli seçilerek... mikrofon preamfisi gibi birşey bu model), kendi distorsiyon pedalını kullanabiliyorsun aletin kabin simülatörü ile beraber.
  • g25 • 19 Ekim 2006 23:41 • #553101
    teşekkürler beyler bu hafta korg ax 1500g yi deneyecem edindiğim bilgiye göre pedal bağlanabiliyormuş...Çok teşekkürler..
  • g25 • 19 Ekim 2006 23:41 • #553102
    teşekkürler beyler bu hafta korg ax 1500g yi deneyecem edindiğim bilgiye göre pedal bağlanabiliyormuş...Çok teşekkürler..
  • hiç • 21 Ekim 2006 01:55 • #553119
    Kincei el bi genesis 3 al. Daha uygun bir fiytata alırsın diğer aletlere göre. Drive tonları tatminkar bence kurcalayınca kolay bi alet çözersin. İyi bir drive pedalı alırsan yanına harikalar yaratabilirsin. Tek dezavantajı foot controlerı olmaması...
  • g25 • 26 Ekim 2006 21:56 • #553212
    teşekkürler hiç verdiğin bilgiler için..