-
Ne dersiniz beyler hangisi alınmalı sizce deneyen bilen arkadaşlardan görüşlerini rica ediyorum
rp valve 300 dolar
korg ax 1500g 240 dolar
teşekkür ederim
bir de rp valvede lambalı olması nedeniyle daha sıcak bakıyorum..
-
RPye o kadar verme,Korg için de çok istemişler :)
RPdeki lamba emin ol o aleti kurtarmaya yetmiyo..
-
rp7 çok kötü bir alet. çok fazla gürültü yapıyor (hsss türünden olan elektronik gürültü, noise gate ile kesilebilen mmm şeklindeki gitardan gelen gürültü değil, en kötü özelliği de bu). distorsiyonu daha kaliteli bir kabin simülatörü veya amfi ile kullanırsan idare eder, ama lambalı amfi distorsiyonu değil verdiği, daha çok yüksek gainli metal tarzı bir ton. Üzerindeki kabin simülatörü tam bir rezalet, EQ de vasat. Efektlere gelince -- wah wah ve detuner kullanılamayacak kadar kötü, chorus, delay, reverb ve compressor ise idare eder. Hatta delay ve chorus'un yeterince iyi olduğunu söyleyelim ki alet hakkında hiç olmazsa iyi birşey söylemiş olalım.
-
RP10 denedin mi..?
-
RP10da tüp yok,fiyatı da daha uygun yani 200 YTLye bulabiliyosun..
O fiyattaki processorlerin arasında baya iyi ama içinde tuner bile yok,orası da ayrı bi konu..
-
bu arada rp7 de birkaç çeşit distorsiyon vardı galiba. SOLIDSTATE, BLUES, TUBE vs şeklide etiketleri vardı bunların yanlış hatırlamıyorsam. SOLIDSTATE ve BLUES hatırlamaya değmeyecek kadar kötüydü, o yüzden ilk mesajda hatırlayamamışım onları:) TUBE etiketli distorsiyonda daha sonradan çıkan dijital modellemeli aletlerde olmayan türden bir sıcaklık var, ama aletin genel gürültü seviyesi çok yüksek ve kabin simülatörü de kötü olduğu için pek bir değeri kalmıyor bunun. Ayrıca daha önce söylediğim gibi yapay bir ton bu, lambalı amfi tonu değil. Zaten lambalı amfilerde de o tarz bir sıcaklık olmuyor genelde (en azıdan o kadar abartı olmuyor). Bir şekilde kasmışlar ne yapmışlarsa yapmışlar, ama ona kasacaklarına gürültü seviyesini düşürmek için uğraşsalarmış daha hayırlı olurmuş.
Me_Vs_You: RP10'u denemedim.
-
ya ben rp10 kullandım biara.. alettin tonları sağlam ama ton yakalayana kadar amuda kalkıyosun o ayrı.. bi de çok büyük metal kaplama ağır.. taşıması kullanması işkence...
-
teşekkürler arkadaşlar çok sağolun bende öğrendiğim kadarıyla rp 7 yi alanlar gerçekten kkurt arkadaşın dediği gibi gürültülü olduğunu deep sesinden gına geldiğini ifade ediyorlar o zaman bende korg ax-1500g ye yönelecem ama onunda sert dist. tonları yok maalesef rp serisinden başka tavbsiye edebileceğiniz varsa ya da şöyle deyim beyler dist. pedalı alacam yanına entegre kullanabileceğim akustik similatörü de iyi kötü olan bir proccesor istiyorum ... Mesela korg ax de var netten dinledim fena değildi ama korg ax serisinin 3000g olan modelini de dinledim arada bayaa bir fark vardı keşke ondan alabilsem!!! Arkadaşlar distortion pedalı hariç bütçem proccsor için 250-300 civari teşekkür ederim bütün yorumunu ekleyen arkadaşlara özellikle kkurt bu kadar çok ekipman hakkında bilgiyi nasıl ediniyosun valla şaşıyorum kitap yazmalısın dostum teşekkürler
-
korg ax-1500g ye yönelecem ama onunda sert dist. tonları yok maalesef
genelde yüksek gainli distorsiyon tonlarını güzel yapmak düşük gainli tonları güzel yapmaktan daha kolaydır... bu genelleme dijital aletler için geçerli değil ama onun da patenti var, çözmüşler.
-
eyvallah abi haklısın da son olarak ne önerirsin mt-2 pedalın yanına alabileceğim sorunsuzca beraber kullanabileceğim bir proccoser?Teşekkürler...