Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rp7 valve mi korg ax1500g mi yadayok anolog kur bunlara vereceğen parayamı?

  • kkurt • 15 Ekim 2006 11:13 • #553023
    bu arada rp7 de birkaç çeşit distorsiyon vardı galiba. SOLIDSTATE, BLUES, TUBE vs şeklide etiketleri vardı bunların yanlış hatırlamıyorsam. SOLIDSTATE ve BLUES hatırlamaya değmeyecek kadar kötüydü, o yüzden ilk mesajda hatırlayamamışım onları:) TUBE etiketli distorsiyonda daha sonradan çıkan dijital modellemeli aletlerde olmayan türden bir sıcaklık var, ama aletin genel gürültü seviyesi çok yüksek ve kabin simülatörü de kötü olduğu için pek bir değeri kalmıyor bunun. Ayrıca daha önce söylediğim gibi yapay bir ton bu, lambalı amfi tonu değil. Zaten lambalı amfilerde de o tarz bir sıcaklık olmuyor genelde (en azıdan o kadar abartı olmuyor). Bir şekilde kasmışlar ne yapmışlarsa yapmışlar, ama ona kasacaklarına gürültü seviyesini düşürmek için uğraşsalarmış daha hayırlı olurmuş.

    Me_Vs_You: RP10'u denemedim.
Bu konunun tüm mesajları