Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rp7 valve mi korg ax1500g mi yadayok anolog kur bunlara vereceğen parayamı?

  • kkurt • 15 Ekim 2006 00:33 • #553018
    rp7 çok kötü bir alet. çok fazla gürültü yapıyor (hsss türünden olan elektronik gürültü, noise gate ile kesilebilen mmm şeklindeki gitardan gelen gürültü değil, en kötü özelliği de bu). distorsiyonu daha kaliteli bir kabin simülatörü veya amfi ile kullanırsan idare eder, ama lambalı amfi distorsiyonu değil verdiği, daha çok yüksek gainli metal tarzı bir ton. Üzerindeki kabin simülatörü tam bir rezalet, EQ de vasat. Efektlere gelince -- wah wah ve detuner kullanılamayacak kadar kötü, chorus, delay, reverb ve compressor ise idare eder. Hatta delay ve chorus'un yeterince iyi olduğunu söyleyelim ki alet hakkında hiç olmazsa iyi birşey söylemiş olalım.
Bu konunun tüm mesajları