Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rp7 valve mi korg ax1500g mi yadayok anolog kur bunlara vereceğen parayamı?

  • g25 • 17 Ekim 2006 18:26 • #553046
    teşekkürler arkadaşlar çok sağolun bende öğrendiğim kadarıyla rp 7 yi alanlar gerçekten kkurt arkadaşın dediği gibi gürültülü olduğunu deep sesinden gına geldiğini ifade ediyorlar o zaman bende korg ax-1500g ye yönelecem ama onunda sert dist. tonları yok maalesef rp serisinden başka tavbsiye edebileceğiniz varsa ya da şöyle deyim beyler dist. pedalı alacam yanına entegre kullanabileceğim akustik similatörü de iyi kötü olan bir proccesor istiyorum ... Mesela korg ax de var netten dinledim fena değildi ama korg ax serisinin 3000g olan modelini de dinledim arada bayaa bir fark vardı keşke ondan alabilsem!!! Arkadaşlar distortion pedalı hariç bütçem proccsor için 250-300 civari teşekkür ederim bütün yorumunu ekleyen arkadaşlara özellikle kkurt bu kadar çok ekipman hakkında bilgiyi nasıl ediniyosun valla şaşıyorum kitap yazmalısın dostum teşekkürler
Bu konunun tüm mesajları