Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rp7 valve mi korg ax1500g mi yadayok anolog kur bunlara vereceğen parayamı?

  • kkurt • 17 Ekim 2006 19:03 • #553048
    korg ax-1500g ye yönelecem ama onunda sert dist. tonları yok maalesef


    genelde yüksek gainli distorsiyon tonlarını güzel yapmak düşük gainli tonları güzel yapmaktan daha kolaydır... bu genelleme dijital aletler için geçerli değil ama onun da patenti var, çözmüşler.
Bu konunun tüm mesajları