Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rp7 valve mi korg ax1500g mi yadayok anolog kur bunlara vereceğen parayamı?

  • Me_Vs_You • 15 Ekim 2006 15:53 • #553029
    ya ben rp10 kullandım biara.. alettin tonları sağlam ama ton yakalayana kadar amuda kalkıyosun o ayrı.. bi de çok büyük metal kaplama ağır.. taşıması kullanması işkence...
Bu konunun tüm mesajları