Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şöyle bütçeme uygun güzel temiz en fazla 100 $ a elektro nerden bulunur yaw

  • mor ve ötesi • 26 Ekim 2004 23:18 • #539810
    Arkadaslar buaralar elektro arıyorum yeniyim
  • november_rain • 31 Ekim 2004 16:15 • #539882
    sen en iyisi biraz para biriktir..
  • karete • 31 Ekim 2004 16:53 • #539883
    november_rain
    31 Ekim 2004 Pazar / 16:15
    sen en iyisi biraz para biriktir..
    +1
  • KorMetal87 • 9 Kasım 2004 15:20 • #540005
    Zaten 100$ lık gitarla olsa olsa,çalsan çalsan o hayranı olduğun mor ve ötesinin dandik parçalarını çalabilirsin.O yüzden sana engel olmayalım,bulduğun en ucuz ve en dandik gitarı alabilirsin..
    Sen bence yine de adam akıllı şeyler çalmayı düşünürsen # biraz para biriktir # +2
    Ama mor ve ötesi diyosan ne halt yersen ye derim..
  • baphomet666 • 10 Kasım 2004 10:17 • #540014
    Hangi grubu dinlersen dinle...

    Ama ilk olarak para biriktir...

    Yani +1 :)
  • KerryKing • 11 Kasım 2004 02:35 • #540030
    Evet hoca üzgünüm 100$a beton bulursun ancak,ben de para biriktirmeni önereceğim :(
  • blackened69 • 12 Kasım 2004 21:37 • #540060
    valla izmire gelip almanı öneririm. bornovada küçük müzik evlerinden birinde 80 dolara 24fret cift hum bir single, floyd rose'lu gitar görmüştüm de belki 3. el olabilirdi...
  • divinemusic • 13 Kasım 2004 00:32 • #540061
    Alacağın 100$ lık gitar S.B Dreams (Serter Bağcan):) in en ucuz modeli olur. O gitarı da 2 ay sonra elinden çıkarmak için deli gibi uğraşırsın... O yüzden sabır et biraz daha bekle derim.
  • karete • 13 Kasım 2004 01:28 • #540062
  • neogitarist • 13 Kasım 2004 12:28 • #540065
    valla 250$ biriktir sana benim washburn bt4 ümü satayım
    pırıl pırıl çiziksiz..