-
Arkadaslar buaralar elektro arıyorum yeniyim
-
sen en iyisi biraz para biriktir..
-
november_rain
31 Ekim 2004 Pazar / 16:15
sen en iyisi biraz para biriktir..
+1
-
Zaten 100$ lık gitarla olsa olsa,çalsan çalsan o hayranı olduğun mor ve ötesinin dandik parçalarını çalabilirsin.O yüzden sana engel olmayalım,bulduğun en ucuz ve en dandik gitarı alabilirsin..
Sen bence yine de adam akıllı şeyler çalmayı düşünürsen # biraz para biriktir # +2
Ama mor ve ötesi diyosan ne halt yersen ye derim..
-
Hangi grubu dinlersen dinle...
Ama ilk olarak para biriktir...
Yani +1 :)
-
Evet hoca üzgünüm 100$a beton bulursun ancak,ben de para biriktirmeni önereceğim :(
-
valla izmire gelip almanı öneririm. bornovada küçük müzik evlerinden birinde 80 dolara 24fret cift hum bir single, floyd rose'lu gitar görmüştüm de belki 3. el olabilirdi...
-
Alacağın 100$ lık gitar S.B Dreams (Serter Bağcan):) in en ucuz modeli olur. O gitarı da 2 ay sonra elinden çıkarmak için deli gibi uğraşırsın... O yüzden sabır et biraz daha bekle derim.
-
-
valla 250$ biriktir sana benim washburn bt4 ümü satayım
pırıl pırıl çiziksiz..