Zaten 100$ lık gitarla olsa olsa,çalsan çalsan o hayranı olduğun mor ve ötesinin dandik parçalarını çalabilirsin.O yüzden sana engel olmayalım,bulduğun en ucuz ve en dandik gitarı alabilirsin..
Sen bence yine de adam akıllı şeyler çalmayı düşünürsen # biraz para biriktir # +2
Ama mor ve ötesi diyosan ne halt yersen ye derim..