dejenere konusunda bişey diyemicem... ama kraliçe konusunda çok esas yargılara vardım... öncelikle kraliçenin evinin kadını olduğu falan yalandır... kraliçe her zaman idamdan önce cesur türkün yiyeceği pasta konumundadır.. evinin kadını ise her zaman hancının kızıdır... bu kıza mutlaka tecavüz etme girişimlerinde bulunan abaza bizanslar olabilir... o bizanslıların ben burdan a.q.