[::K.İ.L.İ.T::]eveeeeet herkes iyi kötü yorum yapmış ben de bu yorumlar karşılığında zincir forumu nasıl oluyor onu merak ettim :P ne kadar merakıyım değil mi...keşke derslerimde de böyle olsam :D neyse zaten çok iyi bir dostumun bir tane noktası kalmış o beni noktalı yapacak...
bu arada niye herkesin mesajı silinmiş...aldığım küfürlü mesajlarsa onlar yandık valla :P