Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    forever_rock sana aynen katılıyorum .. nedir bu abi ? tamam hoş iyi ama birilerine benzeyerek ya da benzemeye çalışarak başkalarının sırtından para kazanmaya çalışmak albüm sattırmak hayran kitlesi sağlamak en azından bana sacma geliyor forever_rock arkadasımız bu konuda haklı bence. eminim direc-t te su mali konularda biraz daha iyi olabilseydi manga dan daha iyi duruma gelebilirdi.kıyaslama yapmak istemiyorum ama burda grup elemanlarının karakterine göre davranmamak gerek bence.HAKLARINI YEMEYELİM BİR KAÇ ŞARKILARI HOŞUMA GİTMEDİ DEĞİL. tabi bunlar da tanınmış sanatçıların olduğu şarkılar Dursun Zaman vs. umarım daha objektif bi acıdan bakarsınız artık............
    Üye
    theROCKula
    Tarih
    30 Ocak 2005
  • Edevat Washburn - Nuno Bettencourt Model N2

    washburn bence fiyatına gore cok iyi bi gitar.. Bende neden begenmezler anlamam.. Klavyesi oldukca rahattır.
    Üye
    Nevermore
    Tarih
    30 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    albümün en vasat şarkısı albümün tamamını dinlemelisiniz..
    Üye
    Duke_frantic
    Tarih
    30 Ocak 2005
  • Parça Kerem Cem - Nerelere Gideyim

    şarkı bana 5. Element filminde , bi sahnede aria söyleyen uzaylı kadının şarkısı gibi kanımın çekilmesine neden oluyor. Müzikten azıcık bile anlayanlar sevecektir.Şarkıyı sevmeyenler aşık değildir diyecek kadar da iddalıyım.
    Üye
    michalle
    Tarih
    30 Ocak 2005

Anket

irfancan sorar:
sizce queen' e progressive metal diyebilir miyiz ?
  • diyebiliriz diye düşünüyorum
  • diyemeyiz diye düşünüyorum
  • hiç dinlemedim
  • kendi türünde iyiler başkalarına gerek yok
//www.garaj.org