gercektende çok müthiş videoda resmen uçuyorlar ne zaman klibini görsem sonuna kadar izliyorum
ne diyeyim kliplerinide harika kendileri de (özellikle solist olan BONO ya bayılıyorum çok çekici bir bey)
umarım kısa zaman içnde yolları istanbul a düşer zaten bu aralar AVRUPA TURNESİNDELERMİŞ:)