Yorumlar

  • Parça Metro - Sahte

    gerçekten çok güzel parçadır kendisi şahsen ben kendm olarktn bu parçaya aşıım fikrett bu şarkı sanaaa
    Üye
    cranberries
    Tarih
    29 Ocak 2005
  • Parça Muse - Sunburn

    yoruma gerek var mı ? mükemmel ÇALMASIDA GÜZEL DİNLEMESİDE.
    Üye
    Oxyjen
    Tarih
    29 Ocak 2005
  • Parça Gece Yolcuları - Unut Beni

    harika bir şarkı başka yerlere götürüyor beni sanki.
    Üye
    flomak
    Tarih
    29 Ocak 2005

Anket

Warrior_prayer sorar:
yeniden kurulmasını istediğin rock efsanesi
  • Iron maiden
  • Manowar
  • Guns'n roses
  • The beatles
  • Pink floyd
  • Deep purple
  • Diğer (Yorum)
//www.garaj.org