Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Rüya

    past'ten sonra şehir albümünün en iyi parçası. akolar da fena diilmiş
    Üye
    DaMneD_GoTH
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Avril Lavigne - Don't Tell Me

    Bence avrilin bütün şarkıları süpper :)
    Üye
    gilraen
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Cranberrıes (the) - Zombie

    hayatımın anlamı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Üye
    halimiz_duman_
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Al Di Meola - Mediterranean Sundance

    yaw ben bu mesaj1 yazarken arkadasin mesaj1 yukaridayd1 yanlis yazdim, 'asagidaki arkadasa' olmaliydi:)
    Üye
    LeoBrower
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Al Di Meola - Mediterranean Sundance

    Bu parça al di meola klasigi, dinlemeyen müzik dinlemeyi bilmiyordur bence...

    YUKARIDAKi arkadasa: istemek yetmiyor maalesef, al di meola 19 yasindayken amerika turuna cikmisti...
    Üye
    LeoBrower
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Bulutsuzluk Özlemi - Güneşimden Kaç

    bu parçayi dinlerken AKIN ELDES neden bu kadar harika bir gitarist diye soruyorum kendi kendime. Geçenki Bülent Ortaçgil'in Ankara konserinde sorduum gibi...
    Üye
    LeoBrower
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Manga - Kal Yanımda

    sing your song daki versiyonu daha iyiydi.korayın bu şarkıya vokal yapması çok anlamsız geldi bana.grup madem bu şarkıyla 2.oldu orjinalini koymalıydı.ayrıca cover telaşına girmiş arkadaşlar.iz bırakanlar unutulmaz denizden başka kimsenin sesine gitmez.dünyada coveri olmayacak parçalar vardır.bu da öyle..gitarist arkadaştan da lütfederse daha leziz armoniler,daha melodik sesler duymak isteriz.ayrıca konsere laptopla çıkmak nasıl bir canlı performans mantığıdır onu da anlamadım.
    Üye
    besli cemberi
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Üye
    LeoBrower
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır

    gençlik msn adresinizi verin...göndereyim....gerçi cansucumda yazmış ve banada şarkıyı o yolladı...ona minnettarız...tanrı seni korusun cansu
    Üye
    ozgoksel1
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bitti Rüya

    vocalistin sesi güzel bence, sarkiyida begendim
    gönder abicim :)
    Üye
    Lindsay
    Tarih
    28 Ocak 2005

Anket

hail_and_glory sorar:
Manowar'un son albümü Gods of War?
  • Çok güzel olmuş
  • Fena sayılmaz
  • Beklediğim gibi değil
  • Berbat olmuş
  • Diğer
//www.garaj.org