bu parçayi dinlerken AKIN ELDES neden bu kadar harika bir gitarist diye soruyorum kendi kendime. Geçenki Bülent Ortaçgil'in Ankara konserinde sorduum gibi...
sing your song daki versiyonu daha iyiydi.korayın bu şarkıya vokal yapması çok anlamsız geldi bana.grup madem bu şarkıyla 2.oldu orjinalini koymalıydı.ayrıca cover telaşına girmiş arkadaşlar.iz bırakanlar unutulmaz denizden başka kimsenin sesine gitmez.dünyada coveri olmayacak parçalar vardır.bu da öyle..gitarist arkadaştan da lütfederse daha leziz armoniler,daha melodik sesler duymak isteriz.ayrıca konsere laptopla çıkmak nasıl bir canlı performans mantığıdır onu da anlamadım.