Yorumlar
Parça
Pamela - İstanbul
istanbul bbbeni hapsetmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiişşşşşşşşşşşşşşşşşşşş =))
Üye
lolateeen
Tarih
28 Ocak 2005
Parça
Düş Sokağı Sakinleri - Beyoğlunda Bir Öğle Vakti
en güzel bi beyoğğğğllluuuuuuuu şarkısı (; hemde en sewdiiiim gruptan...
Üye
lolateeen
Tarih
28 Ocak 2005
Parça
Murat Kekilli - Ayrılık
ayrılık yaaaaaaaaaa.en az düş sokağı sakinleri kadar iyi bi çalışma yapmışlar...ama tabi onların yeri bende başka=))
Üye
lolateeen
Tarih
28 Ocak 2005
Parça
Korn - Thoughtless
sarkı coook güzel ama sadece korn un yorumu yani amy batırmış bence!!!!!!!!
Üye
julia_tATu
Tarih
28 Ocak 2005
Parça
Vega - Evet Ne Var
çok güsel parça ben çok begendim.akorlarina da bakicaz..
Üye
5hine_10
Tarih
28 Ocak 2005
Parça
Shades Apart - Stranger by the day
şok güzel
Üye
bir_kermit
Tarih
28 Ocak 2005
«
1
..
16146
16147
16148
16149
16150
16151
16152
16153
16154
16155
16156
16157
16158
..
17032
»
Anket
Nikki_Sixx_Tr
sorar:
Hangi 90'lar yıldızını daha çok beğeniyorsunuz ?
Jeff Buckley
Kurt Cobain
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket