Atmasaydı kendini diyene kadar sağ iken kıymetini dinleseydin adam gibi...Bu arada ciddi tablara bakan var ise www.mysongbook.com da hiper guitar pro (gp3) grand cherokee var..Kim yapmışsa eline sağlık...Tüm tablar...Ritm gitar,sololar falan filan...Davul bilem var yani...
Yavuz'u Seviyorummmm!