Yorumlar

  • Parça Çelik - Veda Etmem Ben Bu Aşka

    Veda etmem ben bu aşka Z&R
    Üye
    Gitarristt
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Evanescense - Bring Me To Life

    SEVİYORUUUUUUUUUZZZZZ...
    ama Ben çıktı ya üzüldüm biaz
    Üye
    gelecekinstari
    Tarih
    28 Ocak 2005
  • Parça Barış Akarsu - Kimdir O

    özenti bok
    Üye
    isa_bet
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Üye
    Bok
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Evanescense - Everybody's Fool

    evanescence diyince ben de akan sular durur. bana kadın vokali evanescence sevdirdi yani. ama süperler bence. bi kere herşeyden önce amy yeter be :) örnek aldıklarımdan biridir. :))) bi insan bu kadar mı güzel olur ya. erkekleri anlıyorum yani :)) ama zaten ses de bitiriyor işi. şebnem ferahla amy nin sesi aynı renkteymiş diye duymuştum... ki zaten şebnem ferahı da severim. bana sert müziği sevdiren hatta tanıtan da evanescence tir. sadece ve sadece bring me to life ı sevmedim sevemedim çünkü kimi görsem o şarkıyı dinleyip üff süper şarkı deyip duruyo. yani tabiri caizse piyasa oldu. bu nedenle sevemiyorum. süperler yani... özellikle posterlerine resimlerine hayranım :)) yırtık gelinlikler falan:))
    Üye
    kıvılcım_ateş
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Yavuz Çetin - Cherokee

    Atmasaydı kendini diyene kadar sağ iken kıymetini dinleseydin adam gibi...Bu arada ciddi tablara bakan var ise www.mysongbook.com da hiper guitar pro (gp3) grand cherokee var..Kim yapmışsa eline sağlık...Tüm tablar...Ritm gitar,sololar falan filan...Davul bilem var yani...

    Yavuz'u Seviyorummmm!
    Üye
    YavuzÇetinMani
    Tarih
    27 Ocak 2005

Anket

aliananias sorar:
Yeni grubumuza isim arıyoruz fikriniz varsa mesaj da gönderin lütfen...
  • Loading
  • Elevator ride men
//www.garaj.org