Solosuna baktıydık ama...Elinde olan varsa çok sevinirim...Yıllaaaar önce swatcamgöz diye bi elemandan akorları almıştım...alış o alış...Artık çocuğa göre solo baktık...
Ayrıca...
Yavuz Çetin! Nerelerdesin???Gel de geri şu halimize bak...Seni Seviyorum!