Yorumlar

  • Parça Levent Yüksel - Tuana

    Solosuna baktıydık ama...Elinde olan varsa çok sevinirim...Yıllaaaar önce swatcamgöz diye bi elemandan akorları almıştım...alış o alış...Artık çocuğa göre solo baktık...

    Ayrıca...

    Yavuz Çetin! Nerelerdesin???Gel de geri şu halimize bak...Seni Seviyorum!
    Üye
    YavuzÇetinMani
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Pamela Spence - İstanbul

    kız güzel valla. ben bile hayran kaldım hatta örnek aldım yani :)
    şarkılarıda şirin kendide şirin. şarkısını falan duyunca mutlu oluyorum ama heralde kendim albümünü almam. ama kız harbi şirinlik topağı yaa :)
    Üye
    kıvılcım_ateş
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Gece Yolcuları - Unut Beni

    güzel şarkı olmuş hakikaten..
    Üye
    queLLer
    Tarih
    27 Ocak 2005

Anket

S2miy3 sorar:
Sizce Hangi Grup
  • Evanescence
  • Metallica
  • Deep Purple
  • Red Chili Peppers
//www.garaj.org