Yorumlar

  • Parça Audioslave - Like A Stone

    Chris Cornell o kadar içten okumuşki parçayı ve bu kadar basit melodiler cok hoş geliyor insana..Hele bir "alone" değişi warki hepimiz yalnızız be Chris im...
    Üye
    ngb_apeiron
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Edevat Tama - Starclassic Maple

    kanımca türkiyede gördüğüm en güzel starclassic maple kurban grubundan tanıdığımız burak gürpınarınkidir adam gayet iyi kuruyo davulu vede zilleri
    Üye
    trafo
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Manga - Kal Yanımda

    dostum ayıpsın hemen çıkartmaya calışırım daha yeni Bitti rüyayı çıkardım
    şimdilik bununla takılın gerisi elbet gelecek..
    Bu arda iz bırakanlar unutulmaz şarkısını az da olsa çıkardım oda hemen gelecek.
    Manga ile kalın...
    Üye
    Cyberbob
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Avril Lavigne - My Happy Ending

    bunun türkçesini çevirisini yazabilirmi bi arkadaş ben biraz çevirdim ama galiba yanlış oldu.. :D
    Üye
    goramenLP007
    Tarih
    27 Ocak 2005

Anket

rockerbass sorar:
https://www.youtube.com/watch?v=SpX2jeB9sWw
  • güzel olmuş
  • kötü olmuş
//www.garaj.org