Chris Cornell o kadar içten okumuşki parçayı ve bu kadar basit melodiler cok hoş geliyor insana..Hele bir "alone" değişi warki hepimiz yalnızız be Chris im...
dostum ayıpsın hemen çıkartmaya calışırım daha yeni Bitti rüyayı çıkardım
şimdilik bununla takılın gerisi elbet gelecek..
Bu arda iz bırakanlar unutulmaz şarkısını az da olsa çıkardım oda hemen gelecek.
Manga ile kalın...