Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Bence mükemmeller abi..
    Düşünsenize Türkiyeden Linkin Park gibi bi grup çıkmış. Neden destek olmuyosunuz ki? Türkçe sözlü nu metal yapmış adamlar. 3D animasyon klipleri de oldukça iyi..yenilikçi bir tutum.Tebrik ettim.
    Üye
    PcKellezoid
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Arkadaşlar Zaga da canlı performansları kötü olur tabi, bir defa yayından dolayı müzik kaliteli gelmiyo. Asıl önemli olna ise turn table ları olmadan çaldılar Yalan ı. Bu grup için turn table çok önemli yani onsuz daha boş gelir müzikleri. Türkiyede 3d animasyon yapmaya çalıştıkça ilerleme olur onun için ben denenmesine ve ortaya bişey konmasını destekliyorum. Böyle bir kaç kötü klip izleyerek iyi klipler görmeye başlıcaz. Ayrıca türkiyede güzel klip mi var?? Adamların LP ile aynı tarz müzik yapmaları dışında bir ilgileri yok, bunu da söyleyip durmayın. Etkilenir her grup başka bir gruptan ama şarkılarında hiç benzerlik yok. O zaman yeni bi nu metal grubu çıksa o da mı kopyacı olacak, yoksa manga ilk diye mi onlara patlıyo. Ben grubu rahat bırakın bir derim, ilerde yapacaklarını görmek lazım, ne güzel dinleyebileceğimiz türk bi nu-metal grubu çıkmış köstek değil, destek olalım ki daha iyilerini yapsınlar.
    Üye
    burakt82
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Anathema - Restless Oblivion

    Restless oblivion forever
    Üye
    pengelens
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Hoobastank - Reason (the)

    hayatımda en çok etkilendiğim şarkı!! aşkım sağolsun:)) seviyorum seni pamugum
    Üye
    powervoice
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Duman - Kim Neden Öldü

    Bu şarkının gerçek adı YAK..
    Üye
    chaox
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Sting - Every Breath You Take (Türkçe Çeviri)

    ohh ne güzel şarkıdır yav sound süper diyecek kelime yok tam sözlerini almak için bakmıştım ne güzel çeviriside yapılmış vallahi çoooook makbule gectı ama bu sting in THE Police grubuyla YAPTIGI EN BAŞARILI ŞARKI
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Gripin - Boşver

    adamın sesi dehşet yaaa. insan kendi tarzını bukadar ortaya koyar! helal olsun
    Üye
    powervoice
    Tarih
    27 Ocak 2005

Anket

Smtcn sorar:
Yolda giderken ilk terciğiniz hangisi olur?
  • Guns N\' Roses - Welcome To The Jungle
  • AC/DC - Back In Black
  • Kansas - Carry On Wayward Son
  • Aerosmith - Walk This Way
  • Black Sabbath - Iron Man
  • Kiss - Heaven\'s On Fire
  • Scorpions - Rock You Like A Hurricane
  • Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
//www.garaj.org