Yorumlar

  • Parça No Doubt - Don't Speak

    ne $imdi bu akor varmak mi s1rala gitsin....
    Üye
    perfectday
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Parça Sepultura - Inner Self

    süper.. manyak ve nehteşem
    Üye
    posetcayy
    Tarih
    27 Ocak 2005
  • Edevat Samson - Zoom - 707II

    efekt bakımından tatmin edici fakat 45 lik marshall anfiyle iyi verim alamadım müzik setine bağladığımda ses daha cok tatmim etti beni yani evde kullanmak için oldukca iyi ayrıca yanına adam gibi bi wah pedalı da alınırsa cok daha iyi sonuc vereceğine inanıyorum
    Üye
    withered
    Tarih
    26 Ocak 2005

Anket

grolin sorar:
baska dunyalar grubu hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • çok başarılı buluyorum..
  • daha dinlemedim..
  • o zaman myspace den dinleyim:D
//www.garaj.org