bunnar boole cikip eelenceli muzik yapiyolar..ilk album oldugu icin sozler saglamdir.keza duman-kurban-mor ve otesinin ilk albumu vs. hepsinde bunu goruruz.ticari amactan uzak sohret amacli bisidir..album alip dinlenmez-duyulan yerde kulaga takilir ama muzik we sozler
çok güzel bir şarkı!tam beni anlatıyor!!
grubun elemanları da çok şeker(bu tabirden hoşlanırlar umarım);özellikle Ferman!!utangaç biri ama sanatçı dediğin böyle olmalı!!dinleyin buu şarkıyıııı!!!!