Yorumlar
Parça
Duman - Bebek
kim yazdıysa ellerine sağlık :))) manyak bi şarkı..
Üye
dss_scream
Tarih
26 Ocak 2005
Parça
Pamela Spence - İstanbul
seviyorum çok......istanbulda birgün kaybolmak,mahvolmak ve hapsolmak isterdim bende
Üye
gayem
Tarih
26 Ocak 2005
Parça
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
mükemmel.....
Üye
dss_scream
Tarih
26 Ocak 2005
Parça
Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş
yazılması için,gerçekten hissedilmesi gereken bir şarkı...
Üye
dss_scream
Tarih
26 Ocak 2005
Parça
Iron Maiden - Fear Of The Dark
tablar için teşekkürler. ama re major yerine re minör daha iyi oluyor gibi....
Üye
electrozmen
Tarih
26 Ocak 2005
Parça
Gripin - Karışmasın Kimseler
çoook güzell şarkııııı
Üye
ilomilo
Tarih
26 Ocak 2005
Parça
Rasmus (the) - In The Shadows
abi bu adamlar da rock yapmıyorsa eğer ben de arabeskçiyim
Türkiye'de de rock yapan yok.
herkes bi yorum yapıyor benim yorumum da bu
Üye
madrhino
Tarih
26 Ocak 2005
«
1
..
16157
16158
16159
16160
16161
16162
16163
16164
16165
16166
16167
16168
16169
..
17032
»
Anket
orhanntorun
sorar:
Dream Theater\'ın yeni albümü The Antonishing\'i nasıl buldunuz ?
Güzel olmuş.
Portnoy gruba dönsün be abi...
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket