akor kolay bişey dinleyerekte çıkıyor ..aslında tab olayında da fazla zorluk yok..
sadece dikkat gerekiyor orada mi minör çalınacak diyorsa ben buna mecbur diilim transpozisyon diye bişi var ....değil mi ama
sanki akorlar yanlış gibi şimdi elimde gitar olsaydı doğrusunu yazadım ama Em ya da C olayı yok orjinal tonunda ..yakından ilgilnenler için söylüyorum.yoksa denemedim ama böyle de olabilir belki parça...