manga :) haha. bi anket yaptık ufakta olsa.. manya ticari kaygısı oldugu icin ve "para" ları oldugu icin bu kadar satan bi albüm. albümü dinledik hicte öyle cezbedici bi yanı yok. orjinallik dersek eger vokali hip hop cu.. hani yaratıcı olursun.. o ayrı. "direc-t" e birilerini örnek alıyo... dinleyenler bilir kimi örnek aldıgını. direc-t mangadan az duyuldu ama mangadan daha profesyonel bi grup. benimle aynı goruste cok arkadas vardır eminim.