Yorumlar

  • Parça Evanescense - Bring Me To Life

    Ne dersen de... :)) Canım SIkılıyor............ :((
    Üye
    Gitaw_Canlıdıw
    Tarih
    26 Ocak 2005
  • Parça Maroon 5 - This Love

    şarkı güzel..hatta süper...ama Adam Levine çok yakışıklıı yaaaa...tabi brain kadar değil...braine'a aşıkım ;)
    Üye
    DarkLady
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    manga :) haha. bi anket yaptık ufakta olsa.. manya ticari kaygısı oldugu icin ve "para" ları oldugu icin bu kadar satan bi albüm. albümü dinledik hicte öyle cezbedici bi yanı yok. orjinallik dersek eger vokali hip hop cu.. hani yaratıcı olursun.. o ayrı. "direc-t" e birilerini örnek alıyo... dinleyenler bilir kimi örnek aldıgını. direc-t mangadan az duyuldu ama mangadan daha profesyonel bi grup. benimle aynı goruste cok arkadas vardır eminim.
    Üye
    Forever_ROCK
    Tarih
    25 Ocak 2005

Anket

metal_noir sorar:
metale en uygun bas gitar teli
  • tavsiyelerinizi bekliyorum:)
  • diğer
//www.garaj.org