bencede darkrocker cım..sonuna kadar arkandayım..yürü be koçum..ayrıca şiir yazma becerinede hastayım..yani böyle giderse bilmiyorum artık:)hadi bakiyim..(şarkıylada ilgili bi yorum yapmiim zaten)ama wampirellaayada katılmadan edemicem şebo olsaymışta olurmuş:)yani kimsenin kalbi kırılmasın:)dimi ama..
feridun düzağaç'la bir kez yüz yüze konuşmak için herşeyi yapardım...ama ona ulaşabileceğim hiçbir şey yok elimde...bir an önce mersin'e gelmesini dilemekten başka hiçbir şey...tek kelimeyle mükemmelsin F.D......
gitar-pro da yazmayı bilmiyorum çok ugraştırır degerlerine göre yazmak, ama istersen kendim çalıp kaydedip yollayayım sana. sonuçta ben buna göre çalıyorum.
Latinpop tarzına benzettiğim bu şarkıyla,sahneden herkesi kolayca danssettirdiğim için bu şarkıyı yaratan herkese teşekkür ediyorum,hakikaten tansiyonu hemen yakalatan bir şarkı olmuş,elinize ruhunuza sağlık,ALEKO...