valla bende de bitane cort var action 5 lerden. bu gitara hastaydım soğuttunuz yaw! cort o kadarda kötü değil aslında benim gitar aktif değil ama analog pedallarla güzel ton çekilebiliyo(EQ , Limiter falan)
bu şarkıyı çevirmeden önce accık düşünmek gerek.mesela o fesleğen değil,yarpuz çayıdır.mide ağrısına iyi gelir.arkadaş Kurt'ün mide ağrısından intihar ettiğini söylemeye çalışmış ama yer kalmamış heralde.ben ekleyeyim dedim.