Yorumlar

  • Edevat Cort - TM Stevens Funk Machine II

    valla bende de bitane cort var action 5 lerden. bu gitara hastaydım soğuttunuz yaw! cort o kadarda kötü değil aslında benim gitar aktif değil ama analog pedallarla güzel ton çekilebiliyo(EQ , Limiter falan)
    Üye
    Trassmouss
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Nirvana - Pennyroyal Tea (Türkçe Çeviri)

    bu şarkıyı çevirmeden önce accık düşünmek gerek.mesela o fesleğen değil,yarpuz çayıdır.mide ağrısına iyi gelir.arkadaş Kurt'ün mide ağrısından intihar ettiğini söylemeye çalışmış ama yer kalmamış heralde.ben ekleyeyim dedim.
    Üye
    SUNNY
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Manga - Kal Yanımda

    bence de sys versiyonu daha iyiydi
    Üye
    salmonella
    Tarih
    25 Ocak 2005

Anket

yitte sorar:
en iyi travis şarkısı?
  • Love will come through
  • My eyes
  • Sing
  • One Night
  • why does it always rain on me?
  • flowers in the window
  • selfish jean
  • diger
//www.garaj.org