Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    up_the_iron ve diğer saz arkadaşları siz kime özeniyorsunuz?? başkasının şarkısını çalmak bir nevi özenmek demektir, bence öyle ama bakın adamlar kendi şarkılarını yapmış lik yapmış alsa kıçınız düşerdi ama türkle uğraşınca yapınca neden kötülemeye çalışıyosunuz, kıskanıyormusunuz?? ayrıca sözlerde fene değil kimseye pok atmayın piyasada o kadar aptal varken bu adamlar yapmıilar helal olsun bence....
    Üye
    ethenar
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Jimmy Eat World - Sweetness

    valla güzel olmışş be çok güzel bi şarkı
    Üye
    thunderclap
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Nirvana - Smells Like Teen Spirit

    smells like teen spirit tüm dünyada marş olmuş bi şarkıdır.Ama kurt bu şarkının üstünde bu kadar durulmasından mutsuz olmuştu.Popüler olmamak için elinden geleni yapmıştı.Zaten nevermind albümünde en az onun kadar kaliteli parçaları vardı.Mesala drain you lıthıum come as you are
    mezarında rahat uyu cobain
    Üye
    drain_you
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Staind - Outside

    Çok güzel ama bunun ve fade'in tabları olursa daha da güzel olur
    Üye
    Darkshine
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Slipknot - Gently

    ya iyi güzelde bunun tabınıda çıkarsanıza mükemmel ötesi bi parça çünkü tabı çıkarlırsa çok daha iyi olur ben çok uğraştım çıkaramadım
    Üye
    Darkshine
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Staind - Outside

    iyi mi?iyi değil mükemmel!!!!!!!!!
    Üye
    Darkshine
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça HIM - For You

    him yapmış kardeşim daha ne olsun......
    Üye
    kalihora__
    Tarih
    25 Ocak 2005
  • Parça Maroon 5 - She Will Be Loved

    Doğru gibi ama Moron 5 gibi bi gruba ne uyabilirki
    Üye
    Darkshine
    Tarih
    25 Ocak 2005

Anket

S2miy3 sorar:
Sizce Hangi Grup
  • Evanescence
  • Metallica
  • Deep Purple
  • Red Chili Peppers
//www.garaj.org