Yorumlar
Parça
Godsmack - Stand Alone
Yukardaki elemana katılıyorum ve bizim durumumuza düşen varsa Prince of Persia:Warrior Within oyununu alıp demosunu izlesin stand alone çalıyor ve insan evladını dünyayla ilişkisini kesiyor
Üye
Darkshine
Tarih
25 Ocak 2005
Parça
Duman - Kırmış Kalbini (Cover)
niye cover anlayamadım bu cover değil ki dikkatli olmak lazım yanıltmayalım insanları değil mi?
Üye
mezomorte
Tarih
25 Ocak 2005
Parça
Manga - Bir Kadın Çizeceksin
manga iyi o kadar iste gerisi yok.o kadar dallamalar var ki adamlari bari biraz destekliek
Üye
bonetobewild
Tarih
25 Ocak 2005
Parça
Duman - Bu Akşam
tamamen yanlış yerden çıkarılmış hiç olmazsa bi konserini ya da klibini falan izleyip görseydin yasesler doğru olabilirir ama orjinal değil...
Üye
mezomorte
Tarih
25 Ocak 2005
Parça
Ogün Şanlısoy - De Bi Da
sanlisoy
Üye
bonetobewild
Tarih
25 Ocak 2005
Parça
Gripin - Boşver
evet gitarlarda pek bisy yok ama sözler harbiden iyi
Üye
bonetobewild
Tarih
25 Ocak 2005
«
1
..
16167
16168
16169
16170
16171
16172
16173
16174
16175
16176
16177
16178
16179
..
17032
»
Anket
aliş
sorar:
110 grubunun kontrol albümündeki en sevdiğiniz şarkı?
Ağlama
Uyuduysan
Düştüm
Çünkü
Sustum
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket