Yorumlar

  • Parça HIM - For You

    ya artık himin sarkıları için yazcak yorm bulamıyorum yaa bnce bu da harikaa yaa
    Üye
    deathangel
    Tarih
    24 Ocak 2005
  • Parça Feridun Düzağaç - Cumartesi

    feridun düzağaç'ın o sesiyle o kadar acıklı bir hal alıyor ki........ortada hiçbir şey yokken ağlamama neden olan şarkı....
    Üye
    symbol07
    Tarih
    24 Ocak 2005
  • Parça Radiohead - Idioteque

    süper ritmik açıdan......
    Üye
    ırmak
    Tarih
    24 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    manga'yı Linkin Park'la karşılaştırıyorsunuz ama hangi Lp albümü sizi 4-5 dinleyişte baydı? ben hem hybrid theory'i hem meteora'yı hatta hatta re-animation'ı tekrar tekrar dinliyorum ve hiç sıkılmıyorum. neden biliyor musunuz? çünkü özgünler!.. [kendim sordum kendim cevapladım ama :P ] manga'nın albümünü artık dinleyemiyorum, katlanamıyorum! şunu da söyleyim; hakikaten takdir ediyorum çabalarını kolay değil, ama bana göre olmamış.. ayrıca rh sana tamamen katılıyorum. neden çıkamıyoruz edirne'den? çünkü özgün değiliz!
    Üye
    queLLer
    Tarih
    24 Ocak 2005

Anket

layneischains sorar:
Gergin Bekleyiş grubunu nasıl buldunuz?
  • Güzel, gideri var
  • Tarzım değil, dandik
  • İç güveyinden hallice
//www.garaj.org