manga'yı Linkin Park'la karşılaştırıyorsunuz ama hangi Lp albümü sizi 4-5 dinleyişte baydı? ben hem hybrid theory'i hem meteora'yı hatta hatta re-animation'ı tekrar tekrar dinliyorum ve hiç sıkılmıyorum. neden biliyor musunuz? çünkü özgünler!.. [kendim sordum kendim cevapladım ama :P ] manga'nın albümünü artık dinleyemiyorum, katlanamıyorum! şunu da söyleyim; hakikaten takdir ediyorum çabalarını kolay değil, ama bana göre olmamış.. ayrıca rh sana tamamen katılıyorum. neden çıkamıyoruz edirne'den? çünkü özgün değiliz!