Yorumlar
Parça
Nefret - İntihar
Türkçe rap dinlemememe rağmen sözleri hoşuma gitti. fena sayılmaz
Üye
intihar_E
Tarih
24 Ocak 2005
Parça
Sevda - Ayart Beni
güzel olmuş fakat çok güzel olmuş.
Üye
the offspring
Tarih
24 Ocak 2005
«
1
..
16171
16172
16173
16174
16175
16176
16177
16178
16179
16180
16181
16182
16183
..
17032
»
Anket
akurrocker
sorar:
Endişe grubunu nasıl buluyorsunuz?
Onlar kim?
İyidirler,severim
Hiç sevmem
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket